PDA

View Full Version : Britney Spears visits Disney



allienoves
03-06-2009, 08:43 PM
Britney and the boys went to Disney World in Orlando on Thursday. BritneySpears.com has EXCLUSIVE pics from their day out.

http://i39.tinypic.com/98tvgo.jpg
http://i42.tinypic.com/15n0kuf.jpg
http://i39.tinypic.com/11gsged.jpg
http://i44.tinypic.com/15oduuw.jpg

Sal
03-07-2009, 01:18 AM
yeah she's in town she will be performing tmrw here in Miami. Pretty cool she still finds the time to be mom!!

peaches magee
03-07-2009, 02:25 AM
yeah she's in town she will be performing tmrw here in Miami. Pretty cool she still finds the time to be mom!!

Ummm... finds time? It should be ultimate priority. :shrug:

But it is cute seeing her with the boys smiling, happy and not all crazy-like.
Welcome back Brit. Stay normal please.

Oh and does anyone else find it humorous that she dared walk the park in those heels!? Her dogs were killin' her by day's end I bet.

Here's another with her son and assistant...

http://i39.tinypic.com/2mecw3c.jpg

accesshollywood.com

BriMan
03-07-2009, 10:42 AM
Apparently Federline was in the park as well...and was demanding ViP treatment. He didn't get it. :lol:

snoman
03-07-2009, 12:29 PM
hahaha, yeah they were like, "uh, sir, please put your shirt back on while in the park, and the line for pooh starts back there."

Uncle_Darren
03-07-2009, 02:57 PM
Ive always had a crush on Britney Im pleased she seems to happy again.

peaches magee
03-08-2009, 01:20 AM
hahaha, yeah they were like, "uh, sir, please put your shirt back on while in the park, and the line for pooh starts back there."

:lol:
He is such a piece of trash. He is touring with her now.
I bet she is sooo loving that. :rolleyes:

ACSDisney
03-08-2009, 11:35 AM
Yawn. Post when someone relevant matters. We see trash at the park all the time.

BriMan
03-09-2009, 12:09 AM
Guess who was at the parks today...:lol: K-Fed. Was in the same starspeeder with us on Star Tours. Later at the Magic Kingdom, he had Brits kids. They are adorable.

http://img.photobucket.com/albums/v143/bggame22/IMG_1618.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v143/bggame22/kfed1.jpg

Beachgurl
03-09-2009, 12:42 PM
You mean you had the opportunity to heckle and you didn't? :lol:

Jakemeister
03-09-2009, 05:52 PM
You mean you had the opportunity to heckle and you didn't? :lol:

I believe that is a yes. :lol:

BriMan
03-10-2009, 12:34 AM
You mean you had the opportunity to heckle and you didn't? :lol:

Can't have the kids be involved and hear my disdain even though KFed is a (insert offensive name here). He was being a daddy so gotta show respect in that regard. :lol: